13 July 2011

#5 - Sengih-sengih

Assalamualaikum..
Hehehe... Sengih2 aku ni...
Hehehehehe....
Agak2 comel tak aku sengih macam ni...?? Comel kan? Comel kan??


Hehehe.. Sengih lagi dan lagi dan lagi...
Hahaha. Aku sebenarnye tersengih kat diri sendiri ni. Hari tu beria2 nak buat blog ni ha. Last sekali terkandas. Kemalasan melanda. Plus, banyak kerjaaaa~ Lalalala.. (Alasan semata2....)
Biaselah aku ni. Hangat2 tahi sendirik je. Perangai aku kot. Sekarang ni dah cuti semester. Cuti selama dua bulan okeh. Lame kot. Tapi best!! Sebab aku dah terase macam belajar tu sangat membebankan. Final dah habis. HEAVEN!!! Even satu paper je aku amek haritu. Haha. Hope dapat la 4flat.. Hakhak. Perasan pandai giler aku ni..... Tapi memang itulah yang aku harapkan walaupun usaha aku haritu macam ayam nak kene sembelih je kan. Menggelabah sane sini. Soalan pon agak caca marba susahnye. Sebab.................. aku nak naikkan CGPA aku!! 

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....!!
Bile cakap pasal CGPA ni kan, sedih aku tau... Sebab aku tak hebat macam orang yang hebat2. Terase rendah diri sangat... Isk. Isk. Tamo lah cite sal ni. Nyampah i tau~~~

Wekkk.. Nak muntah ase..

Haha. Sorry la kengkawan. Blog aku ni tak berilmiah pon. Sebab aku just cite pasal diri aku and ape yg aku rase... Boring~ Boring~ Borrrrringgggggggggggggggg~~~

Peasce yeaww~!!

No comments: