17 August 2011

#6 - Plan Next Sem

Assalamualaikum...
Aiyo.. Udah lama gilak blog aku ni bersarang. Apesal lah malas sangat aku ni kan..? Haha. Lupe plak. Memang itu sifat aku sejak lahir dulu. "Pemalas".

Okei2.. Back to the topic. Pasal next semester. Aku baru nak masuk second year degree ni. Ade lagi dua tahun lepas tu. Tu pon kalau aku punye flow ikut perancangan lah kan. Lebih kurang umur 24 nak masuk 25tahun kot baru aku grad. Mak aiii.. Lame gilaakkk!! Bile nak kawen ni..? Hahaha. Calon pon belum ade, dah fikir pasal kawen. Tak mungkinlah kan...

Cakap pasal sem depan ni, prereg haritu aku dapat add 14 credit hour je. Sikit bhai. Dulu aku selalu add 18 keatas. Ni mendadak turunnye. Inilah akibat keluar merayap2 time prereg yang first haritu. Haha. So, biasenye for the second time punye prereg ni, memang payah lah nak dapat add. Sebab sume tengah berebut nak prereg kan..

Nak cerita lah sikit, time prereg tu, mak ai tensen jangan cakaplah. Bukak home wall sume dok post carutan2 untuk UIA. Haha. Memang padanlah dengan UIA. Management hancus leburssss tau tak. Menyusahkan student je... Arghhh!! Geram betul lah tak dapat nak add banyak subjek. Rase macam membazir je. Jadual aku free banyak kosong tau tak??!! Pffttt!!



Tgk ni jadual. Banyak tido je kan? Sangat2 menyedihkan...
Click gambar untuk tengok besar2. (Bagi yang rabun)


Aku ingat nak add satu lagi subjek 3 credit hour. Math. Secara manual. Bende yang aku sangat2 leceh nak buat. Aku dah la jarang buat manual ni. Sem lepas try buat, tak dapat pon. Taktau lah macam mana nasib sem depan pulak kan. Mintak2 lah dapat. Aminnnn~
Aku nak belajar~~!! Bukan nak tidooo~!!
Hahaha. Padahal aku yang pilih untuk tidur tu kan? Mak aku cakap aku ni ade penyakit kuat tido. Yelah kot. Dah mak aku yang cakap kan.. Mak tidak menipu okeh!

Sekian karutan malam ini.
Peace yeow~!!
(^__,,__^)


No comments: