12 June 2011

#4 - Banyak reportlah!

Assalamualaikum...
Aiyo weh! Dah pukul berape ni? Maseh belum tido. Sebab ape? Sibuk siapkan report. Haish. Sem ni banyak betul report aku kene siapkan. *Hah, sape suh ko amek workshop! Padan muke!! Haha.. Sebab dah taktau nak amek ape. Nak amek subjek ehem2 tu, tak dapat sebab dah penuh. Kuang3....
Report amende aku buat ni? Haa.. Nak tau? Nak tau?? Actually aku amek subjek Mechatronics Workshop n Thermofluids.. Wooooo~ Nampak cam hebat kan? Haha.Riak sungguh kau ni enon. Pang! Pang! Pang! Kan dah kene lempang. Kecoh betol la minah ni. Eh. Ape aku ngarot ni. Sori, mamai lah. Ngantok....


Berbalik pada cerita aku tadi. Haa.. Langsung tak hebat pun sebenarnye. Susah kot. Haha. Aku ni sume belajar susah. Ape tah yang tak susah... So, bile dah name subjek pon workshop, memang banyak report lah jawapnye kan. Short sem pulak tu. Seminggu ade tiga kelas. So, tige report lah aku kene siapkan seminggu. Pastu tempoh untuk setiap satu report just due hari je. Hamekk kauuu!! Letih la der.. =.="

Kadang2 amende aku belajar pun aku taktau. Kebanyakan ayat dalam report tu aku copy paste je dari internet.. Haha. Memang tak maju lah jawapnye kan. Elok sangat lah....
Aku ni memang pemalas!! Tu pasal boleh kecundang subjek ehem2.. Hakhak. Korg hengat aku neh pandai sangat ke? Pointer pon ciput ciput cedut sajee... Dean list memang jauh lah. Penah aim, tapi memandangkan pointer tak memberangsangkan, terus down takmo aim2 dah. Sebab aim2 pon sure2 tak dapat. Jauh kot. Waaaaaaaaaaaaaaaaaa.. nak nanes!
Eh. Aku ni suke melalot tau. Dush! Dush! Dush! Haa.. hamek, kene tumbuk pulak. Adoi2.. Lebam2 lah badan aku malam ni... Korg nak tau amende yang aku dok sibuk buat? Ni haa.. projek untuk sem ni. Korg paham ke? Lantak korg lah! Aku wat mende alah ni la.. 


Haa. ape yang korang ternganga tu? Agak2 senang tak mende ni? Korg kene buat litar2 ni gune software. Name software tu EAGLE. Korg gugel la kalau nak tau. Haha. Leceh dowh! Kadang2 pening aku. Tapi ni okei lagi la.. Kalau belajar Simulin Matlab tu lagi la aku tak paham hape2... Hadoilah...
Ok lah. Aku mau masuk tido untuk beberapa jam sebelum subuh ni.. Chow dulu naa.. Tak larat da ni..



Peace yeow!!
Wassalam.....

2 comments:

i d y s u r said...

kalo komen, consider penyibuk la ni??

EnonLubaLuba said...

haish.. xde la smpai mcm tu.. ape laa... hehe..