17 February 2012

#9 - Saya NAK anak!

Assalamualaikum...
Huarghh..! Baru 9 post aku? Haha. Nampak sangat aku ni pemalas. Makin lama makin malas nak menulis. Sebab taktau apa cerita nak diceritakan. Haha. Sadis ok!
Memandangkan aku cerita ni untuk diri aku saje, so, aku nak cerita perkembangan diri aku la. Aku dah KURUS! Kurussss...??! Haa.. tu la. Aku tak nampak pon aku ni kurus. Orang lain yang cakap. Kebenarannya taktau lah aku sejauh mana. Mungkin sebab aku sekarang asyik pakai baju yang muat-muat badan aku je kot sebab tu dorang cakap aku dah kurus. Padahal sama je macam dulu sebab aku timbang berat badan aku tak berubah pon. Haha. Lagi sadis ok!
Ni nak ngadu la ni. Aku baru masuk sem 2 2011/2012. Kiranya sekarang ni sem 2 untuk tahun ke2 aku lah. Wah. Dah tahun 2 dah aku rupenye. Tak sangke begitu pantas mase berlalu yek. Haaa.. Sem ni aku amek banyak subjek kot. Banyak projek pulak tu. Hish. Makin lame blaja, makin susah aku rase. Tp nk buwek cano. Kene teruskan blaja jugak la kan. Kate nak jadi engineer. Harap-harap aku berjaye melalui sem yang penuh getir ini. Cewah! Haha.

 Inilah buku-buku yang aku WAJIB baca. :(

Ha. Lagi satu. Tadi aku dok usha-usha fesbuk. Tengok la perkembangan kawan-kawan. Ade sorg kawan aku ni, die dah kawen haritu. Die ade cakap pasal si comel.. Aku paham la si comel tu sape. Si comel tu anak dalam perut die la. Dah mengandung dah orangnye. Fikir-fikirkan, tibe-tibe aku rase macam nak anak jugak. Huahaha. Macam best je bile baru-baru nak dapat anak ni kan? Waaa... Pasal kawen, aku macam belum ready je. Tapi nak anak. Macam mana ni? Alaaa.. Bestnye dapat anak. Mesti anak-anak aku comel jugak macam ayah die. Eh, sape? Sapekah gerangan yang akan menjadi ayah kepada bakal anak-anak aku nanti? Jeng jeng jeng.. Nantikan kemunculannya akan datang pada tahun 2014. Haha. AWAL OK!

Eiiii.. Tomeinyeeee! Geram sangat. Bile lah aku nak ade baby macam ni. Isk... Isk.. Sedih pulak aku rase.

P/S : kepada awak yang saya sayang dulu, kini n selamanya... Sy nak anak je. Taknak awak. Boleh tak? HAHAHA.

No comments: