8 June 2011

#1 - New begin


Assalamualaikum...
Hai. Eheh. First time wat blog neh. Ecececeh.. Padahal dah berlambak dah blog aku. Ni yang ke 3 la kot. Agaknye... Hehe. Mengade tak? Mengade tak? Agakla...
Aku pon taktau ape sebab aku buat blog banyak-banyak ni. Dulu aku buat sebab nak meluahkan rase ketidakpuasan hati aku bila bercinta. Setiap kali tukar boyfren, mesti tukar blog. Buat blog baru sebab nak cerita kisah-kisah aku dengan si dia. Tapi sekarang, memandangkan aku single mingle gingle bell gingle bell.. Eh. Eh. Ternyayi plak. Ahaa... Sambung2.. Memandang aku single je sekarang ni, aku buat untuk isi mase lapang (walaupun sebenarnye takde mase lapang sangat.. hehe..) Saje kot ikot trend masa kini. Aku tengok ramai je manusia2 kat Malaysia ni yang berblogging. Aku pon ngengade nak buat jugak. Hehe...
Patutnye malam ni aku kene study. Sebab esok ade kuiz. Tapi kan, aku budak bijak yang suke membuang masa. Lalalalala.. (Nk sedapkan hati sendiri..) Hehe. Adoi. Sebenarnye aku malas. Apela aku ni kan. Dush3!! Tak memikirkan mase depan langsung. Kate nak berubah la.. ade azam baru la... Tapi at the end, still same like always.. Haa.. kan dah ter-speaking dah tu. Tu menunjukkan aku takde lah kuno sangat sampai taktau simple2 english ni kan. Boleh la sikit2 walaupun result muet aku sangat memalukan. kui2...
Aku sebenarnye banyak lagi nak bercerita ni. Tapi tunggu esok2 pule la ye.. Sebab nanti cite banyak2 arini, esok2 da xde cite. Dah tergendala lagi blog aku. Pastu wujud lagi blog ke5, ke6, ke7... haish. Itu lah aku. Sabor je la...
Sebelum ape2, mintak tunjuk ajar pade sesape yang singgah blog aku ni. Walaupun 99% aku yakin bahawasanye takde sape yang akan singgah melainkan aku sendiri. Huahahaha.. Bodo la enon ni. Takde keje agaknye. Toink3!!!

To be continued....... Wassalam!

No comments: